Tilaus-, toimitus- ja maksuehdot
Tilaus-, toimitus- ja maksuehdot
1. Yleistä
Nämä ehdot koskevat StellaNatura Oy:n (Y-tunnus: 3454911-4) ylläpitämän verkkokaupan stellanatura.fi kautta tehtyjä tilauksia. Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja tilatessaan tuotteita tai palveluita verkkokaupasta.
2. Tilaaminen
Tuotteet tilataan stellanatura.fi-verkkokaupassa siirtämällä halutut tuotteet ostoskoriin ja suorittamalla maksu kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen tekemiseen edellytetään täysi-ikäisyyttä tai huoltajan suostumusta.
Kun tilaus on vastaanotettu, lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenee tilauksen sisältö, hinta sekä toimitusosoite.
3. Hinnat ja toimituskulut
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulut näytetään kassalla ennen tilauksen vahvistamista. StellaNatura Oy pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
4. Maksuehdot
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
5. Toimitustavat ja -ajat
Toimitamme tilaukset Postin kautta asiakkaan valitsemaan osoitteeseen tai noutopisteeseen. Toimitusaika on normaalisti 2–7 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Jos tuote on loppunut varastosta tai toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä asiakkaalle viipymättä.
6. Vaihto- ja palautusoikeus
Kuluttajansuojalain mukaisesti asiakkaalla on 14 päivän peruuttamisoikeus. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta on ilmoitettava ennakkoon asiakaspalveluun sähköpostitse ([email protected]). Palautusohjeet annetaan asiakkaalle erikseen. Asiakas vastaa palautuskustannuksista, ellei palautus johdu virheellisestä tai viallisesta tuotteesta.
7. Reklamaatiot ja virheelliset tuotteet
Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa tai muuten virheellinen, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
8. Ylivoimainen este
StellaNatura Oy ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat ylivoimaisesta esteestä (force majeure).
9. Muut ehdot
StellaNatura Oy pidättää oikeuden päivittää tilaus-, toimitus- ja maksuehtojaan. Tilaajan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.
